Marjo Mosterd vertrouwenspersoon ouders en teamleden

Ik ben Marjo Mosterd, leerkracht van groep 1/2D en vertrouwenspersoon voor de ouders en teamleden op OBS De Kring.

Een vertrouwenspersoon is iemand die verbonden is met school, bij wie je met vertrouwelijke zaken en persoonlijke problemen met betrekking tot schoolse zaken terecht kan. Dit kan te maken hebben met bijvoorbeeld pesten. Een vertrouwenspersoon kan luisteren en samen kijken naar hoe het beste hulp geboden kan worden. Ik ben er voor ouders en teamleden van onze school.

U kunt bij mij terecht voor:
– Hulp en advies over schoolzaken.
– het nagaan of er een oplossing in de informele sfeer mogelijk is.
– informatie over klachtenprocedures.
– het meedenken om een probleem/klacht aan te pakken of op te lossen.
– het geven van voorlichting over de aanpak van ongewenst gedrag.

U kunt een afspraak met mij maken als ik op school ben (ma, di, wo) of via de mail, marjo.mosterd@edumarevpr.nl

Tetty de Haan vertrouwenspersoon leerlingen

Ik ben Tetty de Haan, leerkracht van groep 5A en vertrouwenspersoon voor de leerlingen van De Kring.

Soms overkomt je iets heel vervelends of gaat iets helemaal mis. Je hebt ruzie met iemand op school of thuis, je wordt vaak gepest of er gebeuren andere dingen waar je boos of verdrietig van wordt. Je wilt dat het stopt, maar je wilt het ook geheim houden. Je kunt verschillende dingen doen:
– Je kunt erover praten met je ouders, een goede vriend of vriendin.
– Je kunt natuurlijk naar je eigen juf of meester gaan, die zal altijd proberen jou te helpen.

Soms werkt dat niet of wil je dat niet. Dan kun je op school altijd bij mij terecht. Ik ben op dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag op school. Ik luister naar je en probeer samen met jou naar een oplossing te zoeken. Je mag altijd naar mij toekomen en dan maken wij een afspraak om te praten. Natuurlijk hopen we dat het niet nodig is en dat alles goed met je gaat, maar als je wilt komen praten ben je altijd welkom!

Elk jaar maak ik kennis met de alle groepen en weten de kinderen voor welke groep ik sta en waar ik te vinden ben.  Mijn werkdagen zijn dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag.

Mochten de leerlingen mij willen mailen, dan kan dat naar het volgende mailadres Tetty.Haan@edumarevpr.nl