Lokatie Waterwijs gaat van start

Op maandag 6 november gaat de nieuwe locatie Waterwijs van start!
Vanaf die dag zullen de kinderen van basisschool De Kring worden verwelkomd op deze nieuwe BSO-locatie van de Kinderkoepel. Maar dat is nog niet alles! Als er genoeg enthousiasme is, zullen we op 6 november ook van start gaan met een splinternieuwe peutergroep op deze geweldige plek.

Dankzij de nieuwe samenwerking met De Kring hebben we deze locatie in
de wijk Den Bonsen Hoek kunnen toevoegen als locatie van de Kinderkoepel. Dat betekent niet alleen dat we meer kinderen een plek kunnen bieden op de BSO, maar ook dat ouders en kinderen uit deze wijk nu een fijne opvanglocatie in de buurt hebben.
En daar is de Kinderkoepel ontzettend blij mee!

Peuteropvang

Als er genoeg aanmeldingen zijn, gaan we ook van start met onze nieuwe peutergroep vanaf 6 november. De peuteropvang is geopend tijdens schoolweken op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag, van 8.30 uur tot 12.30 uur. Tijdens schoolvakanties is de peuteropvang gesloten. Je kunt minimaal één vaste dag afnemen, maar als je wilt, kun je ook meerdere vaste dagen aanvragen. Houd er rekening mee dat er op deze locatie geen VE-programma wordt aangeboden.

Inschrijven

Ben je geïnteresseerd in peuteropvang op deze nieuwe locatie? Aarzel dan niet om een e-mail te sturen naar administratie@kinderkoepel.nl.  Onze collega’s van Verkoop en Planning staan klaar om je te helpen.

Voor andere vragen over de locatie zelf kun je contact opnemen met Mariska Rehorst, het locatiehoofd van Waterwijs, via m.rehorst@kinderkoepel.nl.